قیمت طراحی سایت

Wiki Article

در قرارداد خدمات نگهداری و مدیریت سایت موارد مهمی است که باید بهش توجه کنید.

بنابراین در صورتی که قصد دارید امکانات خاصی در وب سایت خود داشته باشید، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

پس هزینه راه اندازی سایت وردپرس شامل موارد مختلفی میشه که یکی شون هزینه طراحی سایت وردپرس هست.

محبوبیت اپلیکیشن‌های موبایل روی ساختار ناوبری‌ وب‌سایت‌ها تأثیر زیادی داشته است.

در صورتی که عوامل کیفی بیشتری انتخاب کنید و همچنین ماژول های متعددی برای سایت تون در نظر بگیرید این قیمت تا ۵۰ میلیون تومان هم افزایش خواهد داشت.

به هنگام درخواست طراحی سایت دو یا چند زبانه به موارد زیر توجه کنید:

هزینه سایت از ۵۰ هزارتومن هست تا ۵۰ میلیون! شما باید برای دریافت قیمت دقیق، با واتسپ ما تماس بگیرین.

پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم مطالعه نمایید: آموزش طراحی هدر سایت (راهنمای جامع)

ما انسان‌ها زیبایی و نظم را دوست داریم. یک وب سایت جذاب، تاثیری فوق‌العاده‌ بر روی مخاطب شما خواهد گذاشت.

اجازه دهید هاستینگ را با یک مثال ساده توضیح دهیم. هاست فضایی است که تمام اطلاعات وب سایت شما را در خود جای می دهد. این شامل عکس‌ها، متن، فیلم‌ها، الگوها، نام‌های کاربری، رمزهای عبور کاربر و هر چیز دیگری در وب‌سایت شما می‌شود.

کدهای سایت رو روی سرویس میزبانی یا سرور مجازی قرار بدید

اگر نیاز به یک وب‌سایت اختصاصی با امکانات ویژه برای معرفی و ارائه خدمات کسب و کار خود دارید، یا اگر به دنبال یک وب سایت شخصی هستید، این گزینه برای شما مناسب است.

یاندکس روسی یا بایدو در چین و بینگ در برخی از کشور های اروپای شرقی محبوب تر از گوگل هستند. (البته در چین محبوبیت بایدو کاملا دیکتاتوری و با فیلترینگ شدید گوگل ایجاد شده است.)

یکی از اصلی ترین مشکلات اکثر وبسایت های دو یا چند زبانه این است که کاربر در حال مطالعه مقاله به محض تغییر زبان به صفحه اصلی هدایت می شود و دیگر راهی برای بازگشت به مقاله ندارد.
سلام وقت بخیر؛ شما خودتون هم طراحی سایت رو آموزش می‌دین؟ چطوری می‌تونم پیگیر دوره‌هاتون باشم؟

سلام دوست عزیز شب شما هم به خیر. بین ۴۰ تا ۸۰ روزکاری وقت لازمه.

وب سایت شما باید هویت داشته باشد. طراحی سایت شما باید نشان دهد که کسب و کارتان چه باورها و ارزش‌هایی دارد.

آدرس صفحات در وبسایت های فارسی زبان معمولا یا فارسی یا انگلیسی است اما برای هدف گذاری سئو بهتر برای کشور های عربی یا روسی بهتر است از نحوه آدرس دهی به زبان آن ها استفاده کنیم تا به هنگام سرچ کلمه کلیدی شانس بیشتری برای دریافت رتبه داشته باشیم.

بخش اصلی ناوبری سایت، منوی سایت است که نمونۀ آن را در تصویر زیر می‌بینید.

تفاوت اساسی ماژول و پلاگین اینه که ماژول ها قطعات سازگار و یکپارچه ای هستند که به خوبی در کنار هم قرار میگیرن و با هم کار میکنن. برعکس پلاگین و افزونه که هر پلاگین رو یک نفر و با یک الگوی کاملا متفاوت نوشته و ناسازگاری زیاد بین افزونه های مختلف سبب افت سرعت سایت وردپرس و افت و کاهش تجربه کاربری و عدم رضایتمندی کاربران از رابط کاربری و طراحی عملکردهاست.

اگر به دنبال بستن قرارداد طراحی سایت با یک شرکت یا شخص معتبر هستید پیش از هر چیز توصیه میکنم نوشته زیر با موضوع قرارداد طراحی نرم افزار رو حتما مطالعه کنید.

دیدوگرام یک سرویس همه جانبه برای بازاریابی در موبایل و شبکه های اجتماعی است. البته، برای آنکه بتواند بهترین سرویس باشد، به بهترین سایت نیاز داشت!

وردپرس ادامه مطلب از رابط کاربری ساده ای برخوردار است. شما می توانید وردپرس را مطابق نیاز های کاری خودتان سفارشی سازی کنید.

برای ایجاد یک سایت وردپرسی تنها به یک مرورگر متصل به اینترنت نیاز است و طراح به راحتی می تواند کار طراحی خود را شروع منبع مقاله کند.

از زیر دامنه (سابدامین) استفاده کنیم یا زیر فولدر (سابفولدر)؟

اگر نیاز به یک وب‌سایت اختصاصی با امکانات ویژه برای معرفی و طراحی سایت چیست ارائه خدمات کسب و کار خود دارید، یا اگر به دنبال یک وب سایت شخصی هستید، این گزینه برای شما مناسب است.

باید توجه کنید که در طراحی ریسپانسیو، برخی از محتواها برای سازگاری بهتر با صفحۀ نمایش کاربر، کوچک یا بزرگ می‌شوند. علاوه بر این، برخی از عملکردها (مانند نحوۀ عملکرد اسکرول افقی) بر اساس دستگاهی که کاربر استفاده می‌کند، متفاوت می‌شود.

راه دیگه اینه که روی دکمه افزودن کلیک کنید و یک پوسته از بین پوسته های موجود انتخاب و نصب و سپس فعال کنید.
حال شما وب سایت خود را ایجاد کرده اید و شرکت طراحی محافظت و پشتیبانی قابل اعتمادی را به شما ارائه می دهد.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده بی رویه از افزونه ها می تواند سایت شما را دچار مشکل کند. در ادامه به صورت مختصر به معرفی چند نمونه از پرکاربردترین افزونه های وردپرس می پردازیم.

به این معنی که سایت شما از ابتدا و با توجه به نیازهایتان ساخته خواهد شد.

از چه سیستمی برای مدیریت محتوا استفاده می شود؟ وردپرسی یا طراحی اختصاصی و کدنویسی

هزینه طراحی سایت به عوامل زیادی از جمله قابلیت دسترسی، موبایل فرندلی بودن، رابط کاربری، تجربه کاربری و غیره بستگی داره که باید با خود مشتری با مشخص کردن هدفی که داره در مورد این موارد صحبت بشه.

در بحث اعلام هزینه برای قیمت طراحی وبسایت مهم است که سایت شما در چه دسته بندی قرار می‌گیرد. دسته‌بندی سایت براساس نوع طراحی و براساس کار کرد سایت تعیین می‌شود. در دسته‌بندی براساس نوع طراحی دو نوع دسته‌بندی تعیین شده است: طراحی سایت نیمه اختصاصی و طراحی سایت اختصاصی. قیمت طراحی سایت اختصاصی و نیمه‌اختصاصی براساس ویژگی‌های خاص هرکدام تعیین می‌شود که این ویژگی‌ها را در جدول صفحه طراحی وب سایت می‌توانید مشاهده و مقایسه کنید. طراحی سایت براساس نوع کارکرد به چند نوع طراحی سایت شرکتی، طراحی فروشگاه اینترنتی و همچنین طراحی پورتال سازمانی تقسیم می‌شود.

در طراحی سایت ما دسترسی به پنل ادمین رو به طور کامل و صد درصد در اختیار شما قرار می‌دیم.

دیدوگرام یک سرویس همه جانبه برای بازاریابی در موبایل و شبکه های اجتماعی است. البته، برای آنکه بتواند بهترین سرویس باشد، به بهترین سایت نیاز داشت!

شاید تا الان متوجه شده باشید چرا قیمت‌ طراحی سایت‌ میتواند تا این حد متفاوت باشد. هزینه ساخت سایت آنلاین با سایت ساز آنلاین و فروشگاه ساز وب رمز به مراتب از طراحی وبسایت با قالب آماده کمتر است و برای سایت‌های کوچک و شروع بسیار مناسب است.

کسب و کار ها و افرادی که طراحی سایت برای آن ها می تواند دلیلی برای مهاجرت به کشور مقصد باشد.

این عوامل سبب می شود که شما بتوانید به وسیله ی وردپرس هر نوع سایتی ادامه مطلب را اعم از وبلاگ، شخصی، فروشگاهی، آموزشی، مجله خبری و … بسازید.

اگر نیاز به یک وب‌سایت اختصاصی با امکانات ویژه برای معرفی و ارائه خدمات کسب و کار خود دارید، یا اگر به دنبال یک وب سایت شخصی هستید، این گزینه برای شما مناسب است.

به عنوان مثال کشور های عربی حوزه خلیج فارس، روسیه و ترکیه، کشور های مقصد اغلب وبسایت های چند زبانه در ایران هستند.

فراموش نکنید که یه بخش مهم از طراحی سایت مرتبط با بحث نگهداری و پشتیبانی سایت شماست. اگه قرارداد درستی در زمینه نگهداری و پشتیبانی امضا نکنید ممکنه در توسعه کسب و کار آنلاین تون نتونید موفق عمل کنید.

Report this wiki page